piątek, 31 grudnia 2010

Co mówi pacjentów Austin Ortodoncja?

Ortodoncja Austin, Austin, TX i okolice, otrzymała ostatnio niektórych pacjentów bardzo dobre opinie! Odkryj, co inni mówią o naszych obecnych pacjentów Nelson Dr i zespół!

"Kocham Moje ortodoncji i jego pracowników. Są one tak niewiarygodnie przyjaznych. Ja poczułem z zadowoleniem, kiedy ja przyszedłem do pakietu Office i każdy miał wypasiona uśmiechami na ich powierzchni. Odczuwana tak, jak zostały one rodziny i I nie być gdziekolwiek indziej z moją rodziną, tak dzięki Nelson Dr i personel dokonywania moje wizyty oraz opieki, możemy komfortowe i ekscytujących doświadczeń."~ Deirdre

"Dr Nelson jest naprawdę inteligentnych i zna jego rzeczy. On również ma bardzo wysokich standardów etycznych i zaleca, aby tylko działania są właściwe dla każdego pacjenta. Mogę były odwiedzane czterech innych Orthodontists, wstępne konsultacje i zaleciły wszystkich, że Jaw I chirurgii a kilka z nich ledwo przeglądnąłem mnie przez 30 sekund i zalecane chirurgii. Dr Nelson został uczciwy i rzetelnej podczas powiedział, że nie mam żadnych twarzy nieprawidłowości, które mogłyby mandatu operacji chirurgicznej. I oceniania programu uczciwość i podjęła decyzję o pobranie go do obróbki. Potem zacząłem Moje traktowania z niego, pozostawał on bardzo zaangażowane w moim ustne zdrowia. ”~ Harini

"I 'm thrilled z naszego ortodoncji. Wszyscy pracownicy były przyjazna, uprzejmie i skutecznego."~ Diana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz